خدایا ببخش.توبه

یا رب به هر آنچه بد نمودم توبه 

گر در ره توبه من نبودم توبه

بسیار جفا به خود نمودم روزی

گر عشق تو را ز خود ربودم توبه

 

توبه از جرم وخطا،حال سحر می خواهد

خلوت نیمه ی شب اشک بصر می خواهد

وادی طور همین هیئت هر هفته ی ماست

دیدن نور خدا اهل نظر می خواهد

سختی گردنه ی عشق زمینت نزند

راه پر پیچ وخمش مرد سفر می خواهد

صرف این سینه زدن ها به مقامی نرسیم

محرم راز شدن دیده ی تر می خواهد

جهت بخشش هر سینه زنی حضرت حق

محشر از مادر سادات نظر می خواهد

عمل زینب کبری به همه ثابت کرد

سر شکستن ز غم دوست جگر می خواهد

سر عباس به نی پند ظریفی دارد

غیر خورشید،سماوات قمر می خواهد

 

خطا کردم ، تو بگذر از خطایم

ز توبه ، بگذر و افزون عطایم

اگر از نو خطا کردم ، دو باره

تو بگذر باز ، چون هستی خدایم

 

گفته بودی شب تو با من راز کن
بی نیازا آمدم در باز کن

عاشق بیچاره را آواز کن
این دل بیچاره هم را ناز کن

نیستم ای ناخوانده ای صاحب عطا
آشنایم خود مرا گفتی بیا

بسکه چشم بر پشت این در دوختم
راه ده آتش گرفتم سوختم

تو خداوند کریم دل نواز
تو رحیم وتو حلیم و چاره ساز

التماس دعا

 

زهرچه غیریا استغفرالله 
زبود مستعار استغفرالله
 
دمى‏کان‏بگذردبى‏یاد رویش 
از آن دم بى شماراستغفرالله
 
زبان‏کان‏توبه‏ذکردوست‏ن بود 
زسرش الحذر استغفرالله
 
سرآمد عمرویکساعت زغفلت
نگشتم‏هوشیار استغفرالله
 
جوانى رفت وپیرى‏هم‏بیامد 
نکردم هیچکار استغفرالله
 
نکردم‏یک سجودى درهمه‏عمر 
که آید آن بکار استغفرالله
 
خطابودآنچه‏گفتم‏آنچه‏کردم 
ازآنهاالفرار استغفرالله
 
زکردار بدم صدبار توبه 
زگفتارم هزار استغفرالله
 
شدم‏دورازدیاریاراى‏فیض 
من‏مهجورزاراستغفرالله

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:خدا,ببخش,توبه, ] [ 14:25 ] [ سید حسین موسوی انور ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 83051
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

ساعت فلش مذهبی
پیج رنک گوگل مهدویت امام زمان (عج)
برای دریافت کد نوا کلیک کنید

معبر سایبری منتظران مهدی